Poproszę o listę filmów Florentczyka , które oglądaliście:
Moja:
1. Traviata 7/10
2. Poskromienie złośnicy 7/10
3. Mistrz 7/10
4. Hamlet 6/10
5. Wieczna Callas 5/10
6. Herbatka z Mussolinim 5/10
Plany: Brat Słońce, siostra Księżyc, Romeo i Julia, Otello + serial Jezus z Nazaretu
OD NAJLEPSZEGO DO NAJSŁABSZEGO:
1. TRAVIATA
2. JEZUS Z NAZARETU
3. POSKROMIENIE ZŁOŚNICY
4. BRAT SŁOŃCE SIOSTRA KSIĘŻYC
5. ROMEO I JULIA
6. HAMLET
7. STORIA DI UNA CAPINERA
8. OTELLO
9. HERBATKA Z MUSSOLINIM
10. CAVALLERIA RUSTICANA/I PAGLIACCI
11. MISTRZ
12. WIECZNA CALLAS
13. WIECZNA MIŁOŚC
nie ogladałem OMAGGIO A ROMA
8.
Za reżyserię "Don Giovanniego" ten wielki artysta ma u mnie 9/10. Tak wspaniałej inscenizacji tej opery nigdy przedtem ani potem nie oglądałam. Trzeba przyznać, że wystąpili w tej inscenizacji również przedni artyści, Ramey, Kurt Moll, wspaniały Leporello w arcyciekawym wykonaniu Furnaletta i niezapomniany Jerry Hadley jako Don Antonio. W jego wykonaniu "Il mio tesoro" czy "Dalla sua pace" pozostały w mej pamięci na zawsze. Tak jak cały spektakl wyreżyserowany przez Mistrza Zeffirellego.
1 - Poskromienie złośnicy - 10
2 - Brat Słońce, siostra Księżyc - 8
3 - Jezus z Nazaretu - 7
4 - Romeo i Julia - 6
5 - Jane Eyre - 6
6 - Hamlet - 4
7 - Mistrz - 4
1 - Poskromienie złośnicy - 10
2 - Brat Słońce, siostra Księżyc - 8
3 - Jezus z Nazaretu - 7
4 - Herbatka z Mussolinim - 7
5 - Romeo i Julia - 6
6 - Jane Eyre - 6
7 - Młody Toscanini - 6
8 - La Traviata - 6
9 - Niekończąca się miłość - 5
10 - Hamlet - 4
11 - Mistrz - 4