1. Dobry , zły i brzydki - 10/10
2. Pewnego razu na Dzikim Zachodzie - 10/10
3. Dawno temu w Ameryce - 10/10
4. Za kilka dolarów więcej - 10/10
5. Za garść dolarów - 9,5/10
6. Garść dynamitu - 8/10
Jak u was to wygląda ? ;)
Moje top filmów Serio Leone wygląda tak:
1. Za kilka dolarów więcej 10/10
2. Dobry zły i brzydki 10/10
3. Za garść dolarów 9/10
4. Pewnego razu na Dzikim zachodzie 9/10
Dawno temu w Ameryce widziałem już jakiś czas temu i nie zrobiło na mnie specjalnego wrażenia. Chce mu dać drugą szansę, ale Dolarowej Trylogii już na pewno nie przebije. Garść dynamitu też raczej nie będzie lepsza zwłaszcza, że ma ona podobno z westernem mało wspólnego.
Garść dynamitu to jak dla mnie niższa klasa niż pozostałe .
Jest to pół western pół wojenny film .
Ale nie jest zły .
Dlatego nie śpieszę się do nadrobienia zaległości z Garścią dynamitu . Przypuszczam, że obraz będzie trzymał poziom, ale nie jestem entuzjastą filmów wojennych.