Criminal Minds: Suspect Behavior
6,9 1 995
ocen
6,9 10 1 1995
Zabójcze umysły: Okiem sprawcy
powrót do forum serialu Zabójcze umysły: Okiem sprawcy

BETH GRIFFITH

ocenił(a) serial na 10

Na początku tego roku zaczęliśmy z mężem oglądać Zabójcze umysły od pierwszego odcinka. W sierpniu skończyliśmy 14 sezon i jako, że do 15 jeszcze trochę, to zaczęliśmy oglądać Spin-off Zabójcze umysły: Okiem sprawcy. Dziś skończyliśmy. I jak pewnie wiecie w ostatnim 13 odcinku zostaje porwana jedna z agentek, Beth Griffith. Jej dowódca ma podjąć decyzję - życie za życie - albo on kogoś zabije albo Beth zginie. Ostatnie sekundy odcinka, ciemny obraz i słychać strzał. Informacja, że ciąg dalszy nastąpi. Przetrząsam internet w poszukiwaniu tego dalszego ciągu i nic. Powiedzcie proszę czy gdzieś można to zobaczyć? Może w głównym serialu pada jakaś informacja na ten temat, a ja tego nie zarejestrowałam? Podpowiedzcie proszę!

Adrianna_31

Regarding the cliffhanger, Joe Sparenberg, who postulated his theory on January 3rd, 2015, made an excellent point! Season 2 Episode 1 could've been a partial cross-over with one of the team members having potentially sent Penelope an emergency signal to contact Hotch and fill him in en-route to the potential crime scene where Beth was being held, and the shot we heard was Hotch shooting that condescending bastard rogue prison guard in the head at center mass (he was SWAT at one time lol) ...since there have been no official resolution theory statements by any cast/crew, I'll assume that's what happens. Perhaps Beth goes into a bit of PTSD after that and it could've been woven into the storyline and depicted in an accurate, practical way. (P.S. it could've been Mick set up with a sniper riffle, and took the shot to Beth's kidnapper; after all, there was a window in his place and they made a point of showing it from what would be Beth's Point of View)

Pobierz aplikację Filmwebu!

Odkryj świat filmu w zasięgu Twojej ręki! Oglądaj, oceniaj i dziel się swoimi ulubionymi produkcjami z przyjaciółmi.
phones